Kontakta oss och uppge fabrikat och modell så återkommer vi med snabbt besked.
Vi tillämpar enhetsfrakt om 98 kr/sändning gällande alla inrikesfrakter. För utlandsbeställningar meddelas fraktkostnader på begäran.
Vår leveranstid beräknas ligga mellan 2-10 arbetsdagar beroende på garagetyp. Om det skulle vara något som blir försenat eller som vi haft ett felaktigt lagersaldo så kontaktar vi er via mail.
Vi följer konsumentköplagen och tillhandahåller därmed 2 års garanti till privatpersoner.
Vi följer distansavtalslagen och tillhandahåller 14 dagars ångerrätt efter det att varorna är mottagna. Du har rätt att kontrollera varan, men för att retur skall godkännas skall varan vara i väsentligt obrukat skick. Vi återbetalar vad du har betalat. Du som kund står för returfrakten till oss. För att returen ska gälla måste du som kund göra en anmälan genom att kontakta oss per mail. Vi löser inte ut ditt returpaket om du skickar mot postförskott.
Vill ni avbeställa eller ändra er order så ska ni kontakta oss via mail info@coveronline.se så hjälper vi er.
Var alltid noga med att ange er korrekta e-mailadress, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse. Titta också i mappen för 'Skräppost'. Kontakta oss om den inte kommit inom 30 minuter.
För alla paket som inte hämtas ut debiteras en avgift på 300 kr. Avgiften motsvarar kostnaderna för returfrakt och hantering. Om ni ångrat er när paketet har skickats från oss måste ni hämta ut paketet från ombudet och returnera det.
Ja, men då måste budet kunna visa upp er legitimation och sin egen.
Vi söker ständigt nya återförsäljare. Kontakta oss så berättar vi mer samt lämnar inloggningsuppgifter till våra ÅF-sidor.